• info@avenweb.com
  • ایران - تهران

ایده‌هایی برای فروش آنلاین؛ افزایش فروش آنلاین اکسسوری‌ها

baublebar

در دومین قسمت از مجموعه “ایده‌هایی برای فروش آنلاین” قصد داریم تا بر ایده‌هایی برای فروش آنلاین اکسسوری و داشتن یک سایت قدرتمند در این حوزه، تمرکز کنیم. برای این منظور به سراغ یکی از موفق‌ترین سایت‌های فروش آنلاین اکسسوری در سطح جهان رفتیم؛ بابل‌بار(Baublebar) در سراسر آمریکا اولین انتخاب برای خرید اکسسوری است. ما با بررسی زوایای مختلف طراحی سایت بابل‌بار و ایده‌های آن‌ها برای ارائه خدمت به مشتریان، به چند نکته جالب دست یافتیم که قصد داریم آن‌ها را با شما به اشتراک بگذاریم. تا انتها با ما همراه باشید.

این یک الگو و نمونه موفق در حیطه فروش آنلاین اکسسوری است

تنوع محصولات عرضه‌شده بسیار بالاست؛ یک فاکتور کلیدی در فروش آنلاین

یکی از برگه برنده‌های بابل‌بار در فروش آنلاین اکسسوری ، تنوع بسیار بالا در محصولات عرضه‌شده است. از قاب تزئینی محافظ تلفن همراه تا دستبند، گوشواره و گردنبند، هر اکسسوری که بتوانید تصور کنید، در سبد محصولات این فروشگاه آنلاین هستند. این تنوع بالای محصولات باعث شده تا این سایت بتواند نقش یک مرجع را ایفا کند. در خرید این دسته از محصولات، معمولاً مشتریان انتظار دارند که انتخاب‌های متعددی داشته باشند. پس اگر قصد داریم فروش آنلاین اکسسوری را از طریق سایت خود افزایش دهید، همواره به تعدد و گوناگونی محصولات توجه ویژه‌ای داشته باشید.

عرضه و فروش اکسسوری‌هایی با قابلیت شخصی‌سازی

شخصی‌سازی همیشه مخاطبان و خریداران را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ چه در فروش خودرو چه در فروش آنلاین اکسسوری. در هر حال شخصی‌سازی می‌تواند آن حس مثبتی را که نیاز دارید، در ذهن مشتریان تداعی کند. بابل‌بار هم به عنوان یکی از پیشگامان و سایت‌های موفق عرصه فروش اکسسوری، یک دسته کامل از محصولات خود را در بیش از 40 قالب مختلف، با قابلیت شخصی‌سازی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؛ به عنوان مثال با امکان انتخاب عکس شخصی، حروف اول اسامی مدنظر یا حک اسامی مدنظر بر روی اکسسوری. در بابل‌بار شما حتی امکان شخصی‌سازی جعبه کادوها را هم در اختیار دارید.

همکاری با برندهایی مانند دیزنی، به شهرت و موفقیت بیشتر آن کمک کرده‎‌اند

همکاری با برندهای پرطرفدار و جذاب

ما بارها در یادداشت‌های دیگر و ارائه مشاوره به مشتریان، بر این موضوع تأکید داریم که شبکه‌سازی در شرایط فعلی مارکت، یک اصل کلیدی و غیرقابل تردید است. برای پیشرفت در هر حیطه‌ای از جمله فروش آنلاین اکسسوری، باید بتوانید با برندهایی مرتبط و جذاب، همراه و همگام شوید. به عنوان مثال بابل‌بار طیف ویژه‌ای از محصولات سایت را در همکاری با برندهایی مانند “Disney” ، “NBA” و “Space Jam” عرضه کرده است. این طیف از محصولات که در دسته “Collaborations” عرضه می‌شوند، با برندهایی مانند “Disney X Baublebar” تولید می‌شوند و مشتریان و علاقمندان زیادی دارند. معمولاً طرفداران ویژه این برندها، می‌توانند به افزایش فروش آنلاین شما کمک کنند.

بابل‌بار در طراحی سایت عملکرد هوشمندانه‌ای داشته است

ممکن است با شنیدن ترکیب “عملکرد هوشمندانه” تصور کنید که با یک طراحی بسیار پیچیده و مدرن مواجه خواهید شد. اما این سایت اصلاً طراحی پیچیده‌ای ندارد. هوشمندی بابل‌بار در این نکته نهفته است که بدون پیچیدگی طراحی سایت و حفظ آن در یک حالت مینیمال، در کنار زیبایی، ارتباط اثربخش‌تری با قوه بصری مخاطب برقرار می‌کند. header به هیچ عنوان پیچیده نیست و در بخش‌های انتهایی صفحه خبری از گزینه‌های برجسته و اسلایدهای پرتکرار نیست. یک نسبت سایز معین برای نمایش تمام تصاویر رعایت شده و با عبور دادن ماوس از روی هر آیتم، می‌توانید عکس تکمیلی را مشاهده کنید. طراحی سایت بابل‌بار، سهم بسزایی در افزایش فروش آنلاین آن داشته است. این در حالی است که رقبای ضعیف‌تر بابل‌بار، به سادگی در طراحی و کاربردی بودن عملکردها، به قدر کفایت پایبند نبوده‌اند.

در طراحی سایت شاهد یک عملکرد خوب هستیم
برچسب گذاری شده : / / / /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *