• info@avenweb.com
  • ایران - تهران

ایده‌هایی برای فروش آنلاین؛ این بار فروش آنلاین لوازم خانگی!

اگر در جستجوی یک برند مقتدر یا سایت توانمند در حوزه فروش آنلاین لوازم خانگی هستید، احتمالاً به سایت‌هایی مانند هوم دیپات(Home Depotبست‌بای یا برِویل و اپلاینس کانکشن می‌رسید. تمام این اسامی به عنوان الگو و مظهر موفقیت در فروش آنلاین لوازم خانگی، دست‌کم در آمریکا شهرت غیرقابل انکاری دارند. اما در این بین Home Depot یک سایت متمایز است؛ می‌توان گفت این سایت، پرچم‌دار رشد، توسعه و سودآوری در حوزه فروش آنلاین لوازم خانگی است. به همین خاطر در این مقاله از سری مقالات ایده هایی برای فروش آنلاین، جذب Home Depot شدیم تا با بررسی زوایای پیدا و پنهان موفقیت آن، بتوانیم به شما در دستیابی به ایده‌های بهتر، کمک کنیم. برای آشنایی با درس‌ها و توصیه‌هایی که می‌توان از Home Depot فرا گرفت، تا انتها با ما همراه باشید.

برای موفقیت در فروش آنلاین لوازم خانگی، باید تصور یک خرید حضوری را در ذهن مشتریان تداعی کنید

نقش وب‌سایت خود در فرآیند خرید مشتریان را درک کنید

بسیار مهم است که بتوانید رفتارهای مشتریان را مورد سنجش قرار دهید و بدانید سایت شما قرار است در این زمینه چه نقشی را چگونه ایفا کند. این کمک می‌کند تا ساختار و طراحی سایت و همچنین محتواهای تولیدی به منظور رفع نیاز مشتریان را تا سرحد امکان بهینه‌سازی کنید. به عنوان مثال اگر بدانید در مرحله پر کردن سبد خرید، یک خریدار عادی در صدد دسترسی به چه اطلاعات یا گزینه‌هایی است، کمک می‌کند سایت خود را برای این منظور بهینه‌سازی کنید.

ارائه اطلاعات دقیق در فروش آنلاین لوازم خانگی اهمیت بالایی دارد

محتوایی که وظیفه تشریح اطلاعات یک محصول را برعهده دارد باید تا سرحد امکان دقیق بوده و به جزئیات مهم و کلیدی بپردازد. مصرف‌کنندگان و خریدارانی که به یک سایت فروش آنلاین لوازم خانگی رجوع می‌کنند، معمولاً در مورد خرید آگاهانه، دغدغه دارند. شما باید در هر شرایطی، نسبت به محصول، بیشترین حد از آگاهی را ایجاد کنید. اگر محتویات و آیتم‌های یک گروه از محصولات، ابهام‌برانگیز یا ناآشنا هستند، برای آن راهنما ایجاد کنید و همیشه در ارائه اطلاعات، از حد تعادل، غافل نشوید.

تمایز خود را نسبت به خرده‌فروشان عام و ساده نشان دهید

ممکن است صدها سایت در کنار فروش آیتم‌هایی مانند آچار چرخ، لباس بچه یا لوازم‌التحریر، فروش آنلاین لوازم خانگی را هم انجام دهند. اما اغلب مردم معمولاً در خرید ملزومات حساس و گران‌قیمتی مانند لوازم خانگی، دوست ندارند به یک خرده‌فروش عام و فاقد تخصص اعتماد کنند. به همین خاطر به سراغ سایت‌های تخصصی می‌روند و از آن‌ها خرید می‌کنند. اگر دایره محصولات فروشگاه شما گسترده شده، اجازه ندهید این موضوع به مشتری القا شود که شما در فروش تک‌تک محصولات تخصص ندارید. تولید محتوای تخصصی برای تک‌تک کالاها و لوازم خانگی را پیگیری کنید و از بهترین‌ها و حرفه‌ای‌ترین افراد برای تولید محتوا کمک بگیرید.

اگر خریداران در فرآیند تولید محتوا مشارکت کنند، نتیجه اعجاب‌انگیز خواهد بود

برای تشویق خریداران به تولید محتوا از راهکارهای مناسبی استفاده کنید

شاید پس از سال‌ها تلاش، صداقت و رسیدن به اعتبار و خوش‌نامی در یک مارکت، بالاخره مشتریان به شما اعتماد کاملی داشته باشند. اما اگر می‌خواهید خیلی زودتر حس اعتماد را در خریداران ایجاد کنید، مشتریان سابق خود را به تولید محتوا تشویق کنید. معمولاً خریداران به محتواهایی که خریداران قبلی آماده و به اشتراک می‌گذارند، اعتماد بیشتری دارند. می‌توانید با راهکارهای مختلفی از جمله تخفیف در خریدهای آتی یا قرعه‌کشی، خریداران هر محصول را به تولید محتوای ویدیویی یا بازخوردهای متنی تشویق کنید.

یک پایگاه داده عظیم و حساسیت بیشتر در طراحی سایت

ممکن است از نظر عامه مردم و حتی بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای آنلاین و اینترنتی، معیار تعیین موفقیت طراحی سایت، عملکرد روان یا جذابیت ظاهری آن باشد. ما منکر اهمیت این معیارها نیستیم. اما اگر قصد دارید در فروش آنلاین لوازم خانگی به یک الگو تبدیل شوید، طراحی سایتی که از آن استفاده می‌کنید باید یک سر و گردن از مابقی رقبا، بالاتر باشد. به عنوان مثال به شما در گردآوری داده‌های مرتبط با بازخوردها و تصمیمات مشتریان کمک کند. و امکاناتی برای رفتارسنجی خریدها موفق و ناموفق داشته باشد. اگر از یک تیم طراحی سایت توانمند و متخصص برای این کار کمک بگیرید، امکانات بیشتری را در پنل مدیریت خود در اختیار دارید.

برچسب گذاری شده : / / /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *