• info@avenweb.com
  • ایران - تهران

تأثیر داشتن وب‌سایت بر مشتری‌های اینستاگرام؛ انتظارات آن‌ها را بشناسیم

داشتن یک فروش خوب از طریق پیج اینستاگرام واقعاً لذتبخش است اما این نباید باعث شود از توسعه متوازن کسب‌وکار خود غافل شوید. داشتن یک پیج موفق در این بستر، می‌تواند سرآغازی برای موفقیت و رشد تجاری شما باشد اما تضمینی برای تداوم آن نیست. چه چیز می‌تواند سرمایه‌های مالی و معنوی شما را تضمین کند؟ پاسخ داشتن وب‌سایت است؛ البته باید گفت داشتن یک وب‌سایت خوب! یک پیج اینستاگرامی فعال و موفق در کنار داشتن یک سایت عالی و کاربردی، می‌توانند آینده شغلی شما را تضمین کند. اما داشتن وب‌سایت، چه تأثیراتی دارد؟

اینستاگرام بستر خوبی برای جذب مشتریان است؛ اما قرار نیست خودتان را به آن محدود کنید!

داشتن وب‌سایت اعتبار کسب‌وکار شما را در اینستاگرام نشان می‌دهد

بسیاری از مشتریان ممکن است هیچگاه حتی یک بار هم لینک وب‌سایت شما در اینستاگرام را لمس نکنند. اما همین که بدانند شما یک سایت دارید، باعث می‌شود تصور بهتری نسبت به کسب‌وکار شما داشته باشند. هرچند اعتبار کار شما در گرو داشتن وب‌سایت نیست اما باور داشته باشید که داشتن آن باعث می‌شود اعتبار شما در نظر مشتریان بیشتر شود. مشتریان به این جزئیات دقت می‌کنند؛ حتی اگر برای آن‌ها کاربردی نداشته باشد! پس بهتر است به مشتری‌های اینستاگرام خود، اعتبار کسب‌وکار را نشان دهید.

داشتن وب‌سایت اعتماد مشتریان را افزایش می‌دهد

متأسفانه در چند سال اخیر با افزایش پیج‌های زرد اینستاگرامی و دزدی‌های متعدد از مشتریان، اعتماد اغلب کاربران نسبت به پیج‌های اینستاگرامی کاهش یافته است. آن‌ها بیشتر پیچ‌هایی را برای خرید انتخاب می‌کنند که بتوانند اعتماد مشتری را جلب کنند. یکی از معیارهای مشتریان برای تصمیم‌گیری در مورد اعتماد به یک پیچ، داشتن وب‌سایت است. چنانچه یک وب‌سایت فعال و کاربردی داشته باشید، مشتریان با مشاهده آن اعتماد بیشتری برای کسب‌وکار شما قائل هستند و با اعتماد بیشتری خرید خود را نهایی می‌کنند. یکی از نشانه‌های یک پیج زرد اینستاگرامی و کلاهبردار بودن آن، نداشتن سایت است. هر چند همیشه داشتن سایت به معنی کلاهبردار نبودن آن نیست اما به هر حال این باور در بین عامه مردم رواج دارد.

شما باید بتوانید لایک‌ها و کامنت‌ها را به سمت یک خرید آسان و سریع راهنمایی کنید!

وب‌سایت برای تشریح ویژگی‌های محصول نسبت به اینستاگرام بستر بهتری است

در مجموع اینستاگرام شاید امروزه به قطب فعالیت مجازی ایرانیان تبدیل شده باشد اما به هر حال نمی‌توان از محدودیت‌های فنی و ساختاری آن غافل شد. قطعاً وب‌سایت بستر بهتری برای ارائه اطلاعات به مشتریان است. در این بستر شما امکان تعریف صدها صفحه متمایز و گوناگون را دارید. این در حالی است که اگر از نبوغ یک تیم حرفه‌ای برای طراحی سایت کمک بگیرید، حتی قابلیت‌های تعاملی و ارتباط زنده با مشتری نیز با داشتن وب‌سایت، در دسترس شما قرار می‌گیرند. با وجود یک طراحی سایت باکیفیت و کاربردی، می‌توانید از ترافیک هدایت‌شده از سمت اینستاگرام، بیشترین بهره ممکن را ببرید.

داشتن وب‌سایت، کمک می‌کند خلأ‌ها و محدودیت‌های اینستاگرام را جبران کنید

داشتن وب‌سایت آینده کسب‌وکار شما را تضمین می‌کند

اینستاگرام یک ابزار بسیار جالب و کاربردی فروش و ارتباط با مشتریان است اما واقعیت این است که به طور مداوم در معرض تهدید است. این تهدید مختص به فضای کسب‌وکار ایران است و باید آن را جدی گرفت. در ماه‌های اخیر، بیم محدودیت و حتی قطع دسترسی کاربران ایرانی به اینستاگرام قوت گرفته است. فراموش نکنید که در سال‌هایی نه‌چندان دور، فیسبوک با یک محدودیت جدی از سوی نهادهای نظارتی ایران، در بین کاربران ایرانی از عرش به فرش آمد! اجازه ندهید تکرار این تجربه منجر به از دست رفتن سرمایه شما شود. تلاش کنید یک ارتباط مؤثر و دائمی بین وب‌سایت و پیج اینستاگرام خود ایجاد کنید تا مشتریان بدانند پایگاه اصلی شما جای دیگری است. با داشتن وب‌سایت نگرانی‌های شما در مورد محدودیت این قسم پلتفرم‌ها، کاهش می‌یابد.

برچسب گذاری شده : / /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *