• info@avenweb.com
  • ایران - تهران

آنلاین کردن کسب وکار بهترین روش های افزایش سود؛ دو اهرم در خدمت یک هدف

افزایش سود، چه با آنلاین کردن کسب‌وکار باشد، چه از هر طریق دیگری که انجام شود، معمولاً برخی قواعد و اصول مشترک دارد. در هر صورت شما برای افزایش سود یک کسب‌وکار، دو اهرم اصلی در اختیار دارید؛ افزایش حاشیه سود و افزایش فروش. تمام استراتژی‌ها و پلن‌های افزایش سود، با تلفیق معناداری از این دو اهرم، ایجاد می‌شوند. اما مسئله اصلی این است که نحوه استفاده از این دو اهرم، به چه شکل است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش با طور خاص در مورد آنلاین کردن کسب‌وکار بررسی کنیم.

همه ما تشنه افزایش سود هستیم؛ اما باید در عین پایبندی به اصول حرفه‌ای و اخلاقی به این هدف دست یافت

کاهش هزینه‌ها برای افزایش حاشیه سود آنلاین کردن کسب‌وکار

افزایش حاشیه سود در آنلاین کردن کسب‌وکار، از طرق مختلفی قابل انجام است. مجموعه‌ای از راهکارها، حول کاهش هزینه‌های تولید، فروش و ارائه خدمات شکل می‌گیرد. بدیهی است که در این راهکارها، شما تلاش می‌کنیم تا قیمت نهایی هر واحد از محصول یا پکیج خدماتی را به کمترین حد ممکن تقلیل دهید. در این قسم راهکارها، بسیار مهم است که افزایش سود، آسیب به کیفیت کالا یا خدمات را به همراه نداشته باشد. به عنوان مثال تصور کنید قصد دارید برای افزایش سود با آنلاین کردن کسب‌وکار، بر روی کاهش هزینه‌های طراحی سایت و نگهداری آن تمرکز کنید. در اینجا اهمیت یک تیم طراحی سایت، دوچندان خواهد شد. زیرا باید تیمی را انتخاب کنید که در کنار مطالبه هزینه کمتری برای طراحی سایت، بیشترین کیفیت ممکن را در اختیار شما قرار دهند.

تقریباً در تمام راهکارهای افزایش سود با آنلاین کردن کسب‌وکار، تیم طراحی سایت، نقش بی‌بدیلی ایفا می‌کند

افزایش قیمت خدمات و کالاها در راستای افزایش سود با آنلاین کردن کسب‌وکار

مجموعه‌ای دیگر از راهکارها به منظور افزایش حاشیه سود، حول محور افزایش قیمت خدمات شکل می‌گیرند. این دسته از راهکارها چندان به مذاق مشتریان شما خوش نمی‌آید و این طبیعی است که آن‌ها در برابر افزایش قیمت دافعه نشان دهند. بهتر است خیلی به این راهکارها اتکا نکنید اما اگر مجبور به استفاده از آن‌ها هستید، باید از مکمل‌هایی برای استراتژی خود استفاده کنید. به طور مثال افزایش قیمت به صورت پله‌ای و تدریجی، همراه با تقویت خدمات و بهبود تجربه کاربری یا همزمان با دگرگونی‌های ظاهری باشد. به عنوان مثال می‌توانید در این رابطه با تیم طراحی سایت مدنظر خود مشورت کنید و ضمن تلاش برای پیشرفته‌تر کردن خدمات و ظاهر سایت، به سمت افزایش قیمت حرکت کنید.

ممکن است بارها در این مسیر شکست خورده باشید؛ اما سوار شدن بر موج صعودی سود، غیرممکن نیست!

افزایش فروش؛ یک راه‌حل جذاب با شانس بالاتری برای موفقیت

مجموعه دیگری از راهکارها که به منظور افزایش سود با آنلاین کردن کسب‌وکار می‌توان به آن‌ها فکر کرد، در راستای افزایش فروش شکل می‌گیرند. تصور کنید حاشیه سود شما برای هر واحد از کالا همان 10 هزار تومان باقی بماند اما میزان فروش کسب‌وکار شما ناگهان از 1000 واحد کالا به 5000 هزار واحد کالا افزایش یابد. بدیهی است که سود شما هم از 10 میلیون تومان به 50 میلیون تومان می‌رسد! انجام این کار بر روی کاغذ، بسیار ساده و لذتبخش است اما آیا در واقعیت، باز هم آسان و عملی است؟ باید گفت بستگی دارد! ما پیش‌تر در قالب یادداشت مجزایی، نکاتی را برای افزایش فروش اینترنتی به شما پیشنهاد کرده بودیم. می‌توانید با مراجعه به این صفحه، پنج نکته کاربردی برای افزایش فروش اینترنتی را مجدداً مرور کنید.

برچسب گذاری شده : / / / /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *