• info@avenweb.com
  • ایران - تهران

ایده‌هایی برای فروش آنلاین؛ یک سایت فروش آنلاین عینک در چندین سطح بالاتر

در اولین قسمت از مجموعه ایده‌هایی برای فروش آنلاین، قصد داریم تا به سراغ فروش آنلاین عینک برویم و ایده‌های جالبی را برای ارتقای سطح کیفیت سایت فروش عینک، در اختیار شما قرار دهیم. ما در این مجموعه از یادداشت‌ها ایده‌هایی نوین، کاربردی، به‌روز اما آزموده شده را در اختیار شما قرار خواهیم داد. الگوگیری از این ایده‌های ارائه‌شده در این قسمت، به طور قطع منجر به افزایش فروش آنلاین سایت فروش عینک شما خواهد شد.

واربی پارکر یک برند موفق در این حوزه است؛ باید از ایده‌ها و راهکارهای او درس گرفت

این ایده‌ها در کجا آزموده شده‌اند؟

ما برای دسترسی به جدیدترین و کارآمدترین ایده‌ها، ترجیح دادیم به سراغ بهترین و بزرگ‌ترین سایت فروش عینک در آمریکا برویم. واربی پارکر(Warby Parker) نمونه‌ای از موفق‌ترین کسب‌وکارهای آنلاین این حوزه است و روزانه هزاران عینک را در سراسر آمریکا به فروش می‌رساند. ما ابعاد مختلف خدمات و وضعیت سایت واربی پارکر را به دقت بررسی کردیم و چند ایده جالب را در میان خدمات آن دیدیم.

تست پنج فریم به صورت رایگان

یکی از امکانات جالبی که واربی پارکر برای کاربران خود در نظر گرفته، امکان تست پنج فریم به صورت رایگان است. در این سرویس کاربر مجاز است پنج فریمی که از نظرش برای او جذاب‌تر است را انتخاب کرده و درخواست ارسال آن‌ها را داشته باشید. سایت واربی پارکر هر پنج فریم را برای شخص ارسال کرده و فرد باید از بین آن‌ها یک یا چند فریم مدنظر خود را انتخاب کند. پس از پایان یک مهلت پنج روزه مشتری باید ضمن اطلاع در مورد فریمی که انتخاب کرده، هر پنج فریم ارسالی را مجدداً برای واربی پارکر ارسال کند. بزودی فریم جدید به صورت پلمپ برای او ارسال خواهد شد. البته این ایده باید به طرز نوآورانه‌ای و در تکمیل سایر ایده‌ها اجرایی شود. به عنوان مثال این امکان فقط برای مشتریانی اجرا شود که احراز هویت مناسبی انجام داده‌اند.

این سایت برای هر سلیقه‌ای و با هر میزان از بودجه‌ای، پیشنهادات خاصی دارد

تست مجازی فریم عینک و اثری چشم‌گیر در فروش آنلاین عینک

ایده بسیار جالب دیگری که واربی پارکر از آن استفاده کرده، عرضه اپلیکیشن اختصاصی برای تست مجازی فریم عینک است. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند فریم‌های مختلف را انتخاب کرده و سپس با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده و دوربین سلفی تلفن هوشمند خود، ترکیب آن را بر روی صورت خود ببینید. اینکه مشتریان بتوانند شمایلی بسیار نزدیک به عینک واقعی را بر روی صورت خود ببینند، به رفع بسیاری از تردیدهای آنان کمک می‌کند. پدیده‌ای که قطعاً نتیجه آن افزایش فروش آنلاین عینک خواهد بود. برای پیدا کردن این قسم از ایده‌ها بدون تردید به همراهی یک تیم توسعه دهنده نرم‌افزاری و طراحی سایت بسیار توانمند نیاز دارید.

خرید عینک از طریق این وب‌سایت، یک تجربه لذت‌بخش است

طراحی کوییزهایی برای کمک به مشتری در تصمیم‌گیری

در طراحی سایت واربی پارکر نوآوری‌های زیادی برای تصمیم‌گیری مشتری به یاری او می‌آیند که یکی از آن‌ها کوییزهای هشت سؤالی هستند. این ایده بسیار جذاب و کاربردی که قطعاً با همراهی و همکاری یک تیم طراحی سایت بسیار خلاق پیاده و اجرا شده، با پرسیدن صرفاً هشت سؤال ساده، محصولاتی که بیشتر با سلیقه شما تناسب دارند را معرفی می‌کند. کافیست جنسیت را تعیین کنید، عرض صورت را به صورت نسبی اعلام کنید، فرم عینکی را که از نظر شما جذاب است انتخاب کنید، بعد تم رنگ، جنس بدنه و برخی جزئیات کوچک دیگر، در نهایت سایت پیشنهادات خود را به شما اعلام می‌کند. این ایده نیز قطعاً اثر چشم‌گیری بر افزایش فروش آنلاین عینک دارد.

برچسب گذاری شده : / / / /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *