• info@avenweb.com
  • ایران - تهران

چرا باید کسب‌وکار محلی خود را آنلاین کنیم؟

آنلاین کردن کسب و کار محلی

هر چند بعید است با فراگیر شدن تب تند دیجیتالی شدن و حرکت کسب‌وکارها به سمت آنلاین شدن، کسی در مورد اثرگذاری این فعل و انفعالات تردیدی داشته باشد. اما گاهاً صاحبان کسب‌وکار محلی، ممکن است در مورد میزان اثرگذاری راهکارهای آنلاین شدن، با تردید مواجه شوند. با در نظر داشتن همین موضوع، تصمیم گرفتیم تا در قالب یک یادداشت، برخی از مهم‌ترین مزایای آنلاین شدن کسب‌وکار محلی را در کنار شما مرور کنیم.

موفقیت این پروژه، به طور جدی در گرو کیفیت طراحی سایت است

بهبود سیمای کسب‌وکار محلی در نتیجه آنلاین شدن آن

واقعیت این است که امروزه داشتن یک سایت و حرکت به سمت آنلاین کردن کسب‌وکار محلی، تأثیر مستقیمی بر چهره و سیمای برند شما دارد. به طوری که اغلب مردم یکی از معیارهای خود برای قضاوت در مورد حرفه‌ای بودن کسب‌وکار شما را، قابلیت‌های آنلاین آن می‌دانند. اگر بتوانید از یک تمایز چشم‌گیر در طراحی سایت بهره بگیرید و در عین حال تا حدی به کاربردی بودن سایت پایبند باشید، مخاطبان برای کسب‌وکار محلی شما ارزش بیشتری قائل می‌شوند. حتی صرف نظر از سطح کاربردی بودن طراحی سایت در نوع کسب‌وکار شما، این تصمیم اثرات مثبت خود را دارد.

بهبود سطح دسترسی مشتریان؛ سایت یک شعبه 24 ساعته است

دایر کردن یک کسب‌وکار کار محلی در تمام 24 ساعت شبانه روز و در تمام طول هفته، صرف نظر از تعطیلی‌ها، اگر غیر ممکن نباشد، دست‌کم بسیار پرهزینه است. اما با وجود طراحی سایت و آشنا شدن مخاطبان با توانمندی‌های آن، شما عملاً یک شعبه 24 ساعته خواهید داشت. مشتریان می‌توانند در شعبه آنلاین شما در تمام طول شبانه روز، در مورد خدمات و محصولات کسب اطلاع کرده یا حتی ثبت سفارش کنند.

در خانه بمانید و از کیلومترها دورتر، کسب‌وکار محلی خود را اداره کنید

سطح دسترسی خود شما را نیز بهبود می‌بخشد

نه‌تنها مشتریان، بلکه خود شما نیز در صورت آنلاین شدن کسب‌وکار محلی که دارید، به طور قطع از مزایای بهبود دسترسی بهره‌مند می‌شوید. اگر یک از یک تیم طراحی سایت حرفه‌ای و توانمند در این مسیر کمک بگیرید، آن‌ها می‌توانند قابلیت‌های لازم برای بهبود دسترسی شما را فراهم کنند. به عنوان مثال با ایجاد پنل دسترسی برای کارمندان، امکان نمایش برخی جزئیات از جمله میزان موجودی کالای مختلف و همچنین امکان پاسخگویی آنلاین به مشتریان از طریق سایت، در عمل از هر جای کره زمین، به کسب‌وکار خودتان دسترسی دارید.

عبور از محدودیت‌های بازار محلی؛ به یک کسب‌وکار جهانی فکر کنید

یکی از اصلی‌ترین مزایایی که می‌توان برای آنلاین شدن کسب‌وکار محلی برشمرد، عبور از محدودیت‌های بازار محلی است. با یک فروشگاه یا مغازه، شما صرفاً امکان اثرگذاری بر محیط اطراف خود را دارید. به بیانی دیگر اوج اثرگذاری شما به بازار محلی محدود شده است. اما با به کار بستن قابلیت‌های شبکه جهانی اینترنت، نه‌فقط در سایر شهر‌ها و سطح کشور، بلکه ممکن است حتی شانس جهانی شدن را هم داشته باشید. این یک شانس بسیار عالی برای رشد ناگهانی کسب‌وکار محلی شماست. بهتر است این مزیت را جدی بگیرید.

پاسخگویی 24 ساعته در قبال درخواست‌های مشتریان؛ این همان چیزی است که دل مشتریان را می‌رباید!

تصاحب یک ابزار اعجاب‌انگیز برای اهداف بازاریابی

حتی اگر مایل به تمرکز بر بازارهای محلی باشید، باز هم نمی‌توان از قابلیت‌های یک سایت قوی برای شکل دادن به کمپین‌های بازاریابی صرف نظر کرد. هم به عنوان یک بازوی توانمند در حوزه تبلیغات و جلب نظر مشتریان و هم به عنوان یک پایگاه مهم برای ارتباط مستقیم با مشتریان و جلب وفاداری آن‌ها، طراحی سایت شما را در بازاریابی، یک گام به جلوتر می‌برد. در این بین باید به بهره‌گیری از جادوی سئو، توجه ویژه‌ای داشته باشید. هم سئوی محتوایی و هم سئوی فنی، مانند دو لبه یک قیچی، روبان جشنواره رشد و موفقیت شما را می‌برند.

برچسب گذاری شده : / / / / /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *