• info@avenweb.com
  • ایران - تهران

یک گل‌فروشی آنلاین موفق؛ اربان‌استمز(Urbanstems) و موفقیتی مثال‌زدنی

اربان‌استمز

اگر به دنبال شناسایی برترین برند‌ها و موفقیت‌ترین سایت‌ها در حوزه گل‌فروشی آنلاین باشید، محال است با برند (Urbanstems) مواجه نشوید. این یک استارت‌آپ بسیار موفق و با رشد انفجاری است که می‌توان از آن درس‌های زیادی آموخت. اربان‌استمز صرفاً یک سایت گل‌فروشی آنلاین ساده نیست؛ ما در حال سخن گفتن در مورد یک کسب‌وکار 15 میلیون دلاری هستیم!

این صرفاً تعبیر یک رویا نیست؛ بلکه نتیجه تلاش و خلاقیت است

اربان‌استمز اولین گل‌فروشی آنلاین نبوده است!

برخلاف تصور بسیاری افراد، برای تبدیل به بهترین در یک زمینه خاص، نیازی نیست حتماً اولین باشید. پیش از اربان‌استمز ده‌ها ایده، استارت‌آپ و پلتفرم برای گل‌فروشی آنلاین در آمریکا وجود داشته است. اما آنچه باعث برتری و موفقیت اربان‌استمز شده است، تمایزی است که در دیدگاه آن نهفته است. “آجای کوری” یکی از مغزهای متفکر این پروژه همواره بر این موضوع تأکید دارد که کار خود را با شناسایی نقاط ضعف گل‌فروشی‌های آنلاین آغاز کرده است. اتفاقی که در نهایت منجر به تغییر دیدگاه او نسبت به این صنعت شده است.

آجای کوری؛ یکی از ایده‌پردازان اصلی این گل‌فروشی آنلاین

اربان‌استمز کاربرپسند است

یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت اربان‌استمز، کاربرپسند بودن آن است؛ چیزی که بدون همراهی یک تیم طراحی سایت قدرتمند، دستیابی به آن ممکن نیست. این سایت هدیه دادن گل به صورت آنلاین را به اندازه هدیه گرفتن آن دلپذیر کرده است. استفاده از جلوه‌های بصری توسط تیم طراحی سایت و به کار گرفتن یک تیم پشتیبانی قدرتمند، اربان‌استمز را به یک دوست خوب برای کاربران تبدیل کرده است. فراموش نکنید که در خرید اجناسی مانند گل، بسیار مهم است که کاربر بتواند تصویر مثبتی از کالای مدنظر خود دریافت کند. این همان چیزی است که با هنر تیم طراحی سایت به این برند هدیه داده شده است! نه فقط در ظاهر، بلکه تیم طراحی سایت در پی‌ریزی ساختار کلی و شیوه ارائه خدمات نیز عالی عمل کرده است. به طوری که با آپشن‌هایی کاربردی، بیشترین حد از انعطاف را به مشتریان نشان می‌دهند.

اربان‌استمز در دسته‌بندی بی‌نظیر است

دسته‌بندی و سازماندهی کالا و اجناس، در سایت‌های فروشگاه، به‌خودی خود بسیار سخت و طاقت‌فرساست. این در حالی است که بخش مهمی از موفقیت فروشگاه نیز در گرو آن است. سختی کار در مواجه با کالاهایی مانند گل، که دائماً لیست و مشخصات آن‌ها در معرض تغییر است، بسیار سخت‌تر خواهد بود! اربان‌استمز به عنوان یک گل‌فروشی آنلاین موفق، در این بخش بی‌نظیر ظاهر شده است. یک شیوه بسیار مدرن برای دسته‌بندی گل‌ها دارد و بدون سردرگمی، مشتریان را به سمت انتخاب‌های جذابی راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید دسته‌بندی گل‌ها را بر اساس مناسبت، بر اساس گونه و حتی بر اساس رنگ آن‌ها نیز انتخاب کنید. این شیوه مدرن دسته‌بندی، اربان‌استمز را به یک گل‌فروشی آنلاین بسیار موفق تبدیل کرده است.

تمام جزئیات با دقت انتخاب می‌شوند؛ حتی عکس‌ها

 اربان‌استمز شبکه‌سازی را جدی گرفته است

برای داشتن یک گل‌فروشی آنلاین موفق، مسئله فقط ارتباط با یک تیم طراحی سایت حرفه‌ای یا داشتن پشتیبانی انسانی قوی نیست. باید تأکید کرد که در مارکت فعلی، شما محکوم به شبکه‌سازی مؤثر هستید. اربان‌استمز نیز توانسته با شبکه‌سازی موفق و مؤثر، ارتباط مستحکمی با بهترین توزیع‌کنندگان گل در سطح آمریکا داشته باشد. ارتباط خوب این سایت صرفاً محدود به توزیع‌کنندگان نیست و یک تیم حرفه‌ای پخش و تحویل را نیز در اختیار دارد. با این وجود گل در بهترین حالت خود و با بیشترین کیفیت به دست مشتریان می‌رسد.

اربان‌استمز تبلیغات هوشمندانه را می‌داند

این گل‌فروشی آنلاین موفق به جای درگیر شدن با تبلیغات نامرتبط و فاقد معنی، توانسته همکاران مرتبط و قدرتمندی را در مارکت برای خود پیدا کند. نشریه وگ(Vogue) یک نشریه بسیار مشهور در عرصه مد و فشن است که احتمالاً با آن آشنایی دارید. اربان‌استمز از فرصت همکاری با این نشریه به نحو احسن استفاده کرده و با برندی مشترک با این نشریه مد، برخی از مجموعه‌ها و گلدان‌های خاص خود را به مشتریان عرضه می‌کند. آن هم در تعداد محدود، با بازاریابی عالی و تأکید بر خاص بودن این گلدان‌ها. خریداران این گل‌فروشی برای دسته‌گل‌ها و گلدان‌هایی که با برند (VOGUE X URBANSTEMS) از طریق سایت عرضه می‌شوند، گاهاً تا چندین برابر قیمت واقعی، پول می‌پردازند!

این برند با برترین برندهای فعال در حوزه‌های مرتبط، همکاری می‌کند؛ این یک تاکتیک بسیار کلیدی است!
برچسب گذاری شده : / / / /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *