• info@avenweb.com
  • ایران - تهران

سئو و برتری در میدان نبرد! چگونه میان رقبا در اینترنت دیده شویم؛

هر کسی از درخشش بین رقبا، تعریف خاصی دارد و این کاملاً طبیعی است. اما تجربه ما در این حوزه، نشان می‌دهد که دیده شدن در اینترنت، بیش از هر چیز به معنی درخشش در صفحه نتایج جستجوی گوگل است. امری که دستیابی به آن، بدون به کار بستن اصول سئو، ممکن نیست!

دیده شدن میان رقبا در اینترنت، می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد. اما واقعیت این است که بهترین جایگاه برای دیده شدن در میان رقبا، صفحه نتایج جستجو است. امروزه کاربران برای تمام نیازمندی‌های خود از جمله خرید، به جستجوی کلیدواژه‌ها در موتور جستجو متوصل می‌شوند؛ عمدتاً گوگل می‌کنند! پس اگر می‌خواهید دیده شوید، باید در این صفحه پیروز شوید. اما چگونه؟ سئو، پاسخ پرسش شما را می‌داند.

صفحه نتایج جستجو؛ این همان میدان نبردی است که پیروزی در آن حیاتی است!

صفحه نتایج جستجو؟ اینجا میدان نبرد است

برای برتری بر رقبا در اینترنت، باید میدان نبرد را بشناسید. به بیانی دیگر باید بدانید که قرار است بر سر چه چیزی با آن‌ها رقابت کنید. اصلی‌ترین بستری که باید در آن پیروز شوید، صفحه نتایج جستجو است. شما و رقبایی که در اینترنت دارید، احتمالاً مجبور به استفاده از یک‌سری کلیدواژه‌های مشترک هستید. مثلاً اگر یک لباس‌فروشی آنلاین دارید، کلیدواژه خرید لباس، چیزی است که شما باید بر سر آن با رقبا بجنگید. این بدان معنی است هنگامی که یک کاربر، واژه “خرید لباس” را در گوگل جستجو می‌کند، باید سایت شما را در جایگاه بالاتری از صفحه نتایج جستجو مشاهده کند. هر قدر در صفحه نتایج جستجوی برای کلیدواژه‌های خاص، جایگاه بالاتری داشته باشید، به پیروزی نزدیک‌تر هستید.

سئو بهترین سلاح شما برای پیروزی در این میدان نبرد است

چگونه باید در این میدان پیروز شد؟

حال پس از درک اهمیت پیروزی در صفحه نتایج جستجو، احتمالاً این پرسش را در ذهن خود دارید که چگونه باید پیروز شد؟ باید گفت لزوم پاسخ دادن به این پرسش، دقیقاً همان چیزی است که دستمایه ایجاد تخصصی تحت عنوان سئو شده است. هدف اصلی این تخصص، پیروزی در همین میدان نبرد است. مجموعه راهکارهایی که از سوی سئوکاران حرفه‌ای ارائه می‌شود، به شما کمک می‌کند تا جایگاه خود را در صفحه نتایج جستجو بهبود ببخشید. این راهکارها به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود؛ فنی و محتوایی. در سئوی محتوایی، موضوعاتی مانند انتخاب درست کلیدواژه‌ها و همچنین نحوه صحیح تولید محتواهای متنی، ویدیویی و صوتی، مورد توجه قرار می‌گیرند. سئوی محتوایی به عنوان یکی از بازوهای پیشرفت سایت و برتری بر رقبا اهمیت زیادی دارد. اما سئوی فنی چطور؟

درگیری با مباحث تکنیکال بهینه‌سازی سئو و طراحی سایت در بهترین حالت، دانش و تخصص بالایی می‌طلبد

سئوی فنی و ارتباط آن با کیفیت طراحی سایت

شرط لازم برای موفقیت سایت، داشتن محتوای مناسب است اما شرط کافی به طور قطع، سئوی فنی خواهد بود. به عبارتی داشتن یک محتوای خوب و مطابق با اصول سئو الزامی است اما اگر نتوانید به نحو درستی این مطالب را به موتور جستجو نشان دهید، نتیجه چگونه خواهد بود؟ هیچ! نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود. سئوی فنی در این مقطع از پیشرفت وارد عمل می‌شود. راهکارهای این بخش، شامل روندها، تدابیر و اقداماتی است که بر مبنای آن‌ها، سایت شما امکان برقراری ارتباط مؤثر با موتور جستجو را پیدا می‌کند.

یک تیم طراحی سایت آگاه و متخصص ، در شیوه طراحی سایت و جزئیات فنی آن، اصول سئوی فنی را لحاظ کرده و از این طریق به موتور جستجو در پیمایش و بررسی بهتر محتوای سایت شما، کمک شایانی می‌کند. فراموش نکنید، هر قدر موتور جستجو با سهولت و اثربخشی بیشتری محتوای صفحات سایت شما را بخواند، در صفحه نتایج رتبه بهتری به او می‌دهد!

برچسب گذاری شده : / / / / /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *